Wednesday, 6 July 2011

BIRTHDAY


Selamat Hari Lahir kepada semua

Setiap orang ader tarikh kelahiran mereka tersendiri kan.. macam tu gak sayer & family...
MERAIKANnn..??? eemmmm....
Yes ! setiap tahun kami meraikan.. cume dengan cara kami yang tersendiri...
Tak perlu meriah yg melampau... tapi penuh ngan kasih dan sayang... dan
mohon KEBERKATAN dari ALLAH..
ari ni, sayer nak kongsi sambutan Hari Lahir kami satu family buat tahun 2011 ni..



Hari lahir saya yang disambut di Pejabat.. best sangat.. THANKS guyss..
SurpRise Tauuu... terujeee..


Yang ni, anak sulung kami.. sambut di TABIKA ngan kawan2..
ske sangat Danish tu.. Kawan2nyer apatah lagi..!!


Dan yang nie, khas buat anak bungsu kami.. raikan kat umah jer..
Tapi, hadiah untuk Raiyan paling banyak...
Best gak jadi baby nie...!



And ni, my Husbandnyer birthday...
Sayangnyer.. takde gambar utk tahun nie.
My hubby sambut kat pej dier... Surprise gak..
Bawak balik hadiah jer..

Anyway.. kami ader cara tersendiri untuk menghargai setiap detik pernafasan kami di muka bumi milik ALLAH ini..

THANKS ALLAH... LOVE U ALLAH..

Monday, 4 July 2011

teringin


abangggg.. efa nak cup cake... abang belikan yek...


Tapi nak yang sedap & warna-warni tau...


Tapi bile ek efa blh dapat...
emmmmmmmm...


PERSOALANANnnn....?????????? tiada jawapan...

MANIK... manik...

Terus-terang.. aku memang tak kuat biler cite bab POSE nie.. emmm!!
Anyway.. aku sentiase cube & terus mencube untuk jadi insan ciptaan ALLAH yang terbaik..
So, untuk "bakal" raye yang kan tibe dalam mase 2 bln nie, aku pon jahit ler manik dengan REKAAN TERBARU untuk ibu mertuaku... Harap dier ske la... Jadi, gambar kat bawah ni lah hasilnyer.... :)


ok tak.. & harapannyer, agar design nie jadi sumber inspirasi utk korang jahit baju korang nanti....

LOVE u all...