Friday, 21 August 2009


salam..

memang seronok bila dah nak puase nie... rase lebih seronok berbanding puase tahun2 yang lepas..
mungkin sebab ader kawan2 yang menyeronokkan.. maybe.....
tapi yang paling seronok.. bulan puase nie gak, sayer nak masuk umah baru.. dah banyak persiapan yang sayer buat..
dah beli set kerusi kayu dan hamparan permaidani. Malahan, peralatan mengecat pun sayer dah beli.. nak tukarkan warne cat kabinet tv dan membaikpulih almari pamer.. dan sekarang sayer sedang menghiasi lampu tradisional yang kami miliki kepada tradisi-moden.. nanti sayer tunjuk key..
Best.. best... my own house.. dah umur 30 tahun bie.. baru dapat memeliki sebuah rumah....
nanti.. sayer cite kat korang sal perkembangan kerje2 memasuki rumah baru nanti... key..
tungggguuuuuu....

Thursday, 6 August 2009

It'S U anD 4eVer...

Lame taK up-date blog... seBok SKit Sejak keBELAkangan Nii... taPi ari2 TerPIkirkan Blog yang PastiNYEr taK de Sape Pun nak Tengok... BuKAnnyer aDer Yang SpeCIalpun SAl bLOg nie.. Just For FUN...
TApi beTUL la... BUlan nie aDer jer PenyaKIT yang menghinGGap..
BARang2 Pun BAnyak ILang...
TAPI bulan NIe gak BULan reZeki Buat AKu.. MASyukkkkkk.......
KIRANYA adeer PRO and Con. gaK LAh.... yanG Pasti... AKU masih Hidup dan DIkeliLIngi orang TErsayang..